top of page
  • Stejarul

Cât de departe (Holograf)

Re

Cât de departe să-mi duc inima

La

Ca să nu se atingă de tine?

Cât de departe să-mi duc dragostea

Re

Ca să nu se întoarcă la mine?

Cât de departe să colind pe pământ

Sol

Fără linişte sau fără bine?

Re

Cât de departe aş pleca tot n-ar fi...

La Re

Prea departe... departe de tine.


Re Sol La

Cât de departe? (cât de departe)...

Re

Cât de departe? (cât de departe)...

Sol La

Cât de departe să-mi duc dragostea...

Re

Departe de tine?


Cât de departe? (cât de departe)...

Cât de departe? (cât de departe)...

Oricât de departe aş fugi pe pământ

M-aş întoarce la tine.


Şi cât de departe gândul să mi-l ascund

Ca să nu-mi amintească de tine?

Şi cât de adânc să-mi îngrop inima

Ca să nu se mai zbată în mine?

Marea întreagă n-ar putea scufunda

Toată dragostea asta, ştii bine.

Oricât de departe aş fugi tot n-ar fi

Prea departe... departe de tine.


Refren:

Cât de departe? (cât de departe)...

Cât de departe? (cât de departe)...

Cât de departe să-mi duc dragostea...

Departe de tine?

Cât de departe? (cât de departe)...

Cât de departe? (cât de departe)...

Oricât de departe aş fugi pe pământ

M-aş întoarce la tine.




5 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo

Epilog (Vama Veche)

Sol Re Celor care cred că lumea astă cu iubire va scăpa. Mim Do Celor care cred că Dragostea va mai s

Emotii (3rei Sud Est)

Mim.....Re..Mim.......Sol...Re...Mim Mim Re Mim Am aflat că-i mai rău fără tine__ Mim Sol. Re Mim N-au trecut nici măcar două zile__ Do.

Dacă ai şti (Direcția 5)

Sol Dacă ai ştii ce bine-mi pare Do Sol zi de zi când tu apari în calea mea. Do Dacă ai şti cum m-am simţit de fericit Sol Când mi-ai zambit, nu pot uita. Lam.

bottom of page