top of page
  • Stejarul

Emotii (3rei Sud Est)

Mim.....Re..Mim.......Sol...Re...Mim


Mim Re Mim

Am aflat că-i mai rău fără tine__

Mim Sol. Re Mim

N-au trecut nici măcar două zile__

Do. Sol. Re. Mim

Ce dor nebun mă face iar să te sun. __

Do. Sol. Re.

Sunt al tău, dar nu mi-e teamă să spun

Do

Că am emoții

Sol. Re. Do

Iubire n-am __ fără un gram de emotii

Si7

Emotii


Mim. Do. Sol. Re

Ai fost acolo când te-am vrut __

Mim. Do. Sol. Re

M-ai ridicat când am căzut __

Mim. Do. Sol.

Nu am cuvinte să îti spun

Re. Mim. Do Sol Re

Ce-nsemni tu pentru mine. _ _ _(Bis) (1)

Re. Do Si7

Ce-nsemni tu pentru mine. ___ (2)


Mim

După furtună, ape line

După războaie, pace vine

Eu cu tine, eu fără tine

Sol Re

Dar mai sărac sunt ră iubire.

Mim Do Sol Re

Atâtea cuvinte spuse de tine mă fac mereu să sper

Mim Do Sol Re

În viață am pierdut, am și câstigat, dar am rămas la fel


Do

Emotii

Sol. Re. Do

Iubire n-am __ fără un gram de emotii

Si7

Emotii


Ai fost acolo când te-am vrut

M-ai ridicat când am căzut

Nu am cuvinte să îti spun

Ce-nsemni tu pentru mine. (Bis)


Mim. Do. Sol

Iti amintesti, tu si eu __

Re

Prin ploaie ne plimbam

Mim. Do. Sol

Zi de zi, fericiti __

Re

In brate ne strangeam

Mim

Si nicio grija n-aveam

Do

Cu tine cantam

Si7

Printre stele.


x4 doar guitara


Ai fost acolo când te-am vrut

M-ai ridicat când am căzut

Nu am cuvinte să îti spun

Ce-nsemni tu pentru mine.


Ai fost acolo când te-am vrut

Ai fost acolo când te-am vrut

M-ai ridicat când am căzut

M-ai ridicat când am căzut

Nu am cuvinte să îti spun

Ce-nsemni tu pentru mine.


Emotii, emotii

Emotii, emotii




1 visualización0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo

Epilog (Vama Veche)

Sol Re Celor care cred că lumea astă cu iubire va scăpa. Mim Do Celor care cred că Dragostea va mai s

Dacă ai şti (Direcția 5)

Sol Dacă ai ştii ce bine-mi pare Do Sol zi de zi când tu apari în calea mea. Do Dacă ai şti cum m-am simţit de fericit Sol Când mi-ai zambit, nu pot uita. Lam.

Cât de departe (Holograf)

Re Cât de departe să-mi duc inima La Ca să nu se atingă de tine? Cât de departe să-mi duc dragostea Re Ca să nu se întoarcă la mine? Cât de departe să colind pe pământ Sol Fără linişte sau fără bine?

bottom of page