top of page
  • Stejarul

Dacă ai şti (Direcția 5)

Sol

Dacă ai ştii ce bine-mi pare

Do Sol zi de zi când tu apari în calea mea.

Do Dacă ai şti cum m-am simţit de fericit

Sol Când mi-ai zambit, nu pot uita.

Lam. Re

Dacă ai ştii că exis

Lam. Re Cineva ce te iubeşte pe-ascuns

Lam. Re N-ai mai fi atât de tristă

Lam. Re Tot ce-ai suferit îţi va fi de-ajuns.


Sol. Do

Dacă ai şti despre mine

Sol. Do tot ce simt pentru tine.

Sol. Do Dacă ai şti ce-i iubirea

Lam. Re Poate ai găsi fericirea. (bis)

Sol

Dacă ai şti...


Dacă ai şti ce bine-mi merge Dacă îmi ieşi în drum îmi ştergi orice necaz. Dacă ai stii ce îndrăgostit sunt Azi mai mult ca ieri, mâine mai mult ca azi.

Dacă ai şti că în lume Cineva în noapte te va visa Ai simţi, poate, cum e Să fii tu iubită de-altcineva.


Dacă ai şti despre mine Tot ce simt pentru tine Dacă ai şti ce-i iubirea Poate ai găsi fericirea. (bis)


Dacă ai şti, Dacă ai şti, Dacă ai şti. Poate ai găsi fericirea


Dacă ai şti…




1 visualización0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo

Epilog (Vama Veche)

Sol Re Celor care cred că lumea astă cu iubire va scăpa. Mim Do Celor care cred că Dragostea va mai s

Emotii (3rei Sud Est)

Mim.....Re..Mim.......Sol...Re...Mim Mim Re Mim Am aflat că-i mai rău fără tine__ Mim Sol. Re Mim N-au trecut nici măcar două zile__ Do.

Cât de departe (Holograf)

Re Cât de departe să-mi duc inima La Ca să nu se atingă de tine? Cât de departe să-mi duc dragostea Re Ca să nu se întoarcă la mine? Cât de departe să colind pe pământ Sol Fără linişte sau fără bine?

bottom of page